torsdag 3 mars 2011

Mina kusinbarn

Emil och Elias

Kusin Jeanette har två pojkar, Emil 8 år och Elias 10 år. De är gulliga och omtänksamma. De respekterar mig som en individ och det är jag så tacksam för. De bor i Sollentuna och kommer ner hit till påsk så att vi får träffas. Vi kommer nog ha jätteroligt. De har också köpt en kolonistuga, den är vit och lite större än vår. Den ligger i Åhus. När vi träffas kramas vi hårt.

Både Elias och Emil är duktiga i matte och Elias är jätteduktig på att sjunga. De har träffat min katt Tove, men hon blev lite rädd och gömde sig under sängen. En gång åkte mamma, Britt, Jeanette och pojkarna till Thailand. Jag hade velat följa med men det får bli en annan gång. Mamma och jag håller på att spara.

6 kommentarer:

  1. Ja, Din kusin Jeanette har fantastiska "killar" - Ni träffas inte så ofta tyvärr men Ni har alltid lika skoj när Ni träffas!
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Ser ut att vara riktigt härliga killar!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för att du sa att jag var bra på matte!

    SvaraRadera
  4. När vi kommer ner i påsk ska jag visa dig mitt luftgevär

    SvaraRadera
  5. Längtar till påsk.....!!!!

    SvaraRadera
  6. Thanks for good article. Hope to see more soon.
    indian lifestyle
    When I open up your RSS feed it gives me a bunch of garbled text, is the malfunction on my side?
    e, bye!
    OLANSI FACTORY

    SvaraRadera